torsdag 3. desember 2009

Ønskeliste.

(Dette er rotten Ole som jeg hadde gleden av å eie en gang)


Dersom noen der ute skulle finne det for godt å legge en gave under juletreet mitt i år, så legger jeg herved ut en ønskeliste. Tør påstå at jeg har vært snill pike i år igjen, med unntak av en bot eller to :S Jeg er en enkel men akk så naiv sjel, så jeg ønsker meg altså følgede:

1: Fred på jorden. (nevnte jeg at jeg har blondt hår og relativt store bryster?)

2: At personen som oppfant høye heler måtte brenne i h.....

3: At de som alltid kjører først i køen i 80 sonen kjører litt fortere.

4: Tidsmaskin.

5: Bestått eksamen (intet mer intet mindre; jeg vil BESTÅ.

6: Et mannebein "for pleasure".

7: Massasjestoler på alle verdens forelesnings og lesersaler på høgskoler og universitet.

8: Hvit jul, men samtidig ikke for kald og slapsete..

9: At norges lover skrives på en litt mer folkelig måte.

10: At parkeringsvakter kan lære seg å bruke skjønn. ( er det virkelig så krise å stå parkert 6 minutter over tiden?????????????)

11: POWER TO THE PEOPLE!!!!!!

O jul med din vrede og daglige mopp..lalalala...

God førhjulstid folkens!!

PS: Blir ikke så veeldig ofte oppdateringer på denne blogg for tiden, da jeg er fullt opptatt med eksamensforberedelser, ehem fortolke forelesningnotater (jmf forrige innlegg), og søken etter julestemmning..

2 kommentarer:

  1. Ååå, Ole er virkelig den søteste rotta jeg har sett. Også den bitte-bittelille nisselua da<3

    Du vil ikke ha en ny rotte til jul da, frøken?
    Da hadde vel kanskje CC blitt en smule sjalu..;)

    Må også si at jeg digger bloggen din. Du skriver utrolig morsomt:-D Hahaha, ler hver gang jeg leser noe nytt.

    SvarSlett
  2. Han var den beste, og ingen ny rotte vil kunne erstatte ham.....Og får jeg meg rotte nu, vil den nok ikke leve lenge ;)

    SvarSlett