søndag 29. november 2009

Den flittige student - Moi :D

Dagens innlegg første søndag i advent benytter jeg anledningen til å skryte av hvor flittig student jeg er, og dele mine forelesningsnotater med dere. Selvfølgelig følger jeg flittig med på hver forelesning, og er aktivt deltagende på hvert seminar. Uavhengig om foreleseren er aldri så "kje" (kjedelig) eller ufordragelig så suger jeg ivrig til meg alt som kan læres.. Og Gud forby om jeg skulle komme for sent..Hmmm kan vel ikke huske sist jeg kom for sent.. oppstart 09.15 er jo ikke tidlig i det hele tatt for slikt et utpreget b menneske som meg.. (fatter ikke hvorfor jeg har blitt kalt "søvnig" og murmel av medstudentvenninde L..hehe;)
Uansett her kommer noen av mine notater fra forelesninger, og minner om at jeg skriver ikke med ord og bokstaver, nei jeg DRODLER!!! :


Dette er en klassiker som går igjen i all mine noater.. Det er min egen lille fantasisnegle, også kalt "scizo". Den har forøvrig en egen historie som jeg skal fortelle en annen gang for dere..




Noen ganger blir jeg en smule forviret om det er noe jeg ikke forstår, og da ser notatene ut som disse to, altså kaos.. (over og under).






Disse notatene ble drodlet under et seminar om unge lovbrytere og barn i fengsel.. Har jeg nevnt at det bor en liten samtidskunster i meg? Vel her har du svaret på det.. Øverst ser du da et samlebånd med en rekke fyrstikkmennesker, som representere velferdsstatens ulike tjenestemottakere.. I hjørnet ser du velferdsstatens eliksir som dryppes på disse menneskene, og former hvert enkelt individ til å passe inn i velferdssamfunnet som i denne tegningen er symbolisert med en halv jordklode på siden. Og blomsten, tja vel det var mer plass på arket, men den kan alltids symbolisere håp..

God Adventstid alle sammen ;D

Hilsen den flittige student...

2 kommentarer:

  1. Snegla di jooo. Hehe, den dukker på et mystisk vis opp på mange av tavlene på skolen..;-)

    SvarSlett
  2. hmmmm, jasså??....ja de scizoene lever sitt eget liv noen ganger..hehehe ;)

    SvarSlett