tirsdag 2. februar 2010

And the award goes to...drrrrrrrrrrrr.........MOI.

Søstrene Andersen har gitt meg en award, en utfording om å skrive 7 ting om meg selv. Andersen L er ei vennine av meg, ehm rettere sagt en geek som kommer godt med på skolen. Oraklet har svar på det meste, om hun ler av meg eller med meg er ikke godt å si, men velger å ikke spekulere over det. Uansett takk for oppmerksomheten L :) Anbefaler alle lesere med god smak å titte innom bloggen hennes!

Jeg tar utfordringen:

hmm la meg seg, 7 ting..kommer egentlig umiddelbart bare på 2 ord : Absolutt Fabelaktig..men jeg prøver:

1:Lytter helst til god hippiemuskk.

2: kan ane et lite bein i nesa om jeg føler for det.

3: Får noen ganger en trang til å drepe... (jmf blogginnlegg datert 25.09.09)

4: Har stått på første rad i et kor under en gudstjeneste og sunget av full hals med buksesmekken på vid gap.

5: Jeg er allergisk mot olabukser, og paljetter. (får faktisk gåsehud av enkelt typer olajeans)

6: Har en fantastisk skuespillerkarriere bak meg. Referer til følgende roller: Sopp, tre, vilvette, Blygen i snevhit og de 7 dverger, en del surrealistisk absurde roller m.m.

7: Gir bort parkeringslappen når jeg drar før den er gått ut på tiden.

Jøss klarte jo sju!!

Good night, and take care ;)

5 kommentarer:

  1. Haha, lættis igjen:))
    Herlig med slik lesing til morgenkaffen!!!

    Trodde du elsket paljetter jeg:)))

    Og du, ler som regel med deg gitt, så sant du ikke sier noe "innmarri" teit, da må jeg jo seff le av deg!!! hoho....
    Godt å ha en slik gledespreder i livet mitt ja:)

    Ha en fin dag snuppa!
    Klem:)

    SvarSlett
  2. ...og du.. du vet at du skal kopiere awarden og legge den til på venstre siden, der du har alt krimskramset;)))

    SvarSlett
  3. takk for det snupp ;)
    haha, mulig jeg elsker paljetter men det skapet er godt polstret med kraftig hengelås;)
    ehem tror jeg skal benytte anledingen å ta et lite bloggkurs med deg ;)

    SvarSlett
  4. Jeg har utfordret deg!
    Her er utfordringen:
    1. Finn fram mobiltelefonen din.
    2. Gå inn på innboksen din.
    3. Bla nedover mens du holder knappen inne, og tell til fem. (Start på nytt med dette før hvert spørsmål)
    4. Skriv den første setningen i meldingen som svar under hvert av spørsmålene.
    5. Utfordre 6 andre.

    Her er spørsmålene:

    1.Hva ville du sagt hvis kjæresten din var utro?
    2.Hva sier du alltid til din beste venn?
    3.Hva er det første du sier om en kompis av deg bli påkjørt av en buss?
    4.Hvilken sms blir du mest glad for?
    5.Hva sier du til foreldrene dine når du går å legger deg?
    6.Hva vil du rope ut dersom du vant en million?
    7.Hva vil du si til gud hvis du møter han?

    SvarSlett
  5. Morsomt å lese bloggen din Beate!
    Godt å lese at andre i koret også ikke er klar over hvordan man tar seg ut bestandig. (jeg hater å se på filmopptak av konsertene våre ser liksom alt det rare man gjør/er da! Men jeg er ikke alene er da flere som kan ønskes velkommen i klubben med de ser det bare ikke selv. Synger å er glad vi vet du kan ikke tenke på alt heller Personlighet er viktig å ha ! :)

    Mvh Kris Jensen

    SvarSlett