søndag 15. november 2009

Da er jeg offisielt en blogger!

Har tenkt på å oprette en egen blogg en god stund nå, og endelig er jeg i gang.
Jeg tilhører jo den såkalte facebookgenerasjonen, så det skulle jo egentlig bare mangle. Vi har et stort behov for å sette oss ned foran pc skjermen for å være sosial, og vise til alle de "hundreogørten" "vennene" på nett at man har et fantastisk spennende liv!

Vel personlig kan jeg ikke helt si jeg kvalifiserer til denne generasjonen, men jeg har jo nå egen blogg, så rykker stadig oppover ;) Må si jeg foretrekker en dose frisk luft og kreative puslerier, fremfor pc skjermen.

Bloggen vil som nevnt handle om alt og ingenting (kanskje mest ingenting). Men jeg er innerst inne en hippie som er født for sent, så den vil nok bære preg av dette.

2 kommentarer:

  1. Hælla schnuppa:)
    Grattis med blogg!!
    Nå sitter jeg her og ler, du skriver jo fantastisk!! ;) *LOL*!!!

    Lille hippien ja......

    Klemklem

    SvarSlett
  2. Takk for det frøken :)

    Jippi, endelig har jeg 1 stk følger!!! Ah rykker stadig oppover i den interaktive verden :D

    Peace and love babe y :D

    SvarSlett