torsdag 19. november 2009

Ord for dagen!!!




Det er en ny dag, med nye muligheter!! Solen skinner et sted bak skyene, og den varme sommerbrisen er der den og, om du lukker øynene dine og tenker på den ;)

Skal bare legge inn et kort innlegg i dag med et par ord for dagen.. Som nevnt er det en hippiesjel i meg, og når jeg får verdensherredømme skal jeg blant annet bannlyse alt som har med krig, fattigdom og eksamen å gjøre..

ORD FOR DAGEN:

- make love not war!!! (ikke glem gummi da)

- Imagine all the people....And no religion..... No hell below us

- Imagine no possesion...No need for greed or hunger...

Jadda!!! Om alle var hippier som John ville verden vært et bedre sted, garantert!!!

Ha en strålende dag! Og husk: det er lov å drømme seg litt bort om dagen er grå og trist ;)

2 kommentarer:

  1. Du Beatrice, kjenner serr ikke noe sommerbris jeg altså!!! Og jeg har kjent GODT etter!!!!

    Stemmer forresten for at du skal få verdensherredømme, helst før 17 desember:) Oh yeah!!!

    SvarSlett
  2. ooo, takker for stemmen ;) Men for sikkerhets skyld vil jeg råde deg til å lese til eksamen...Det er nok litt for kort frist for selv den fødte leder....

    Hmmm, Om du ikke kjenner brisen, vel da eier du ikke fantasi!! Prøv hardere, typ lotusstilling og ahommm!!!

    SvarSlett