søndag 22. november 2009

Hilsen fra Kong Carl.




Heisan alle sammen! I dag er matmor hippie opptatt med oppgaveskriving og pensumlesing,Så da benytter jeg CC anledningen til å skrive noen ord i bloggen. Ja for selv om gårsdagens innlegg gav inntrykk av at hun har svar på hvordan man kan redde verden, så tør jeg påstå at hun overhode ikke har det. For at hun i det hele tatt skal kunne klare å hjelpe barn og familier i en vanskelig livssituasjon, så kreves det en viss innsats i studiene....

Altså først vil jeg hilse til mine "fjerne venner" i det landstrakte land. Spesielt til Loomis og Is i oslo, og Joakim og Terje i Trøndelagen. Har riktignok ikke møtt noen av dere, men lest og hørt mye om dere.

Vet ikke hvordan været er hos dere, men her er regn, regn og atter regn... Bryr meg ikke så mye om det egentlig, men det eneste om er dumt med det er at jeg møkkete på labbene mine når jeg er ute.. Jeg personlig tåler dette, men det som er dumt er at da lager jeg tydelige spor inne, og da kan min "undersått" (matmor) se hvor jeg har vandret i huset når hun ikke er tilstede:(
Det er dumt for hun liker ikke at jeg går bordet, men det er jo sååå mye lettere enn å hoppe ned fra sofaen og så hoppe opp i stolen på den andre siden av bordet!!!!

Nå er jeg alt lei av å skrive, vanskelig å trykke på tastaturet lissom, og skal jeg være helt ærlig så er jeg litt sjalu på pc`en, for den tar bort fokuset fra meg!!!
Så her følger noen bilder fra mitt liv på landet:


(jeg vil ha den fulle oversikt ove ALT som skjer!!)



(slapper av det meste av tiden ja)



(aldri en dag uten en musefangst :) hihi )

2 kommentarer:

  1. så kjekk du er .. hyler is i bakgrunnen... og jeg er litt misunnelig på uteområdet ditt.....sukk. er jo bykatt jeg da.. hilsen Loomis

    SvarSlett
  2. Kjære Loomis!

    Får jeg be om din datters labb? Jeg er kastrert så faren for rask fordobling av slekten er lik null..

    God bedring forresten :)

    CC

    SvarSlett