onsdag 25. november 2009

Det perfekte mord.





I dagens innlegg skal jeg røpe en dyp hemmlighet fra min mørke side, så les dette med omhu.
Du tror det kanskje ikke, men bak husets fire vegger planlegger jeg jevnlig et perfekt og djevelsk massemord.Det er hardt og brutalt, men den ethvert mord gir en ubeskrivelig god følelse etterpå. (mooahahaha)
Nå er tiden inn for et nytt mord. Alle mine fiender skal utslettes innen kort tid (mest sannsynlig fredag eller lørdag). Jeg er lei dem alle sammen, lei av å måtte froholde meg til dem, og stadig la dem ødelegge for min livskvalitet. Får snart ikke puste lenger, fordi de er overalt, ja jeg blir forfulgt... Jeg ser derfor ingen annen løsning enn å utslette dem en gang for alle. De har imidlertid en enorm fruktbarhet og formerer seg raskt, så det kreves presisjon og en god gjennomtenkt plan fra min side.

Altså for å få til dette, trenger jeg; alibi, diverse kraftige våpen, presisjon, styrke, og utholdenhet.

Alibi kan være vanskelig grunnet drapenes omfang, men ellers har jeg alt klart. Hanskene er på for å skjule ev. fingeravtrykk, og for å unngå skitne/blodige hender. Våpnene er plassert lett tilgjengelig, og jeg bruker det kraftigste vpåpenet først, for å utslette de store tunge fiendene...

Jeg lader hovedvåpenet og sniker meg innpå byttet(ene).. Det minste vindpust kan spolere hele planen, så spennningen er til å ta og føle på....

En, to, tre PANG, fosssjsjsjssj våpenet er avfyrt. En etter en blir offerene, altså hybelkaninene sugd inn i støvsugerposen for siden å bli destruert for alltid på søppeldynga.... Videre går jeg løs på de mindre synlige offrene, med jif, mobb mr muscle, og varmt vann... Moahahaha...
May you burn in hell all dirt!!!!!!

Desverre er det sjeldent jeg slipper djevelen i meg løs, skal jo tross alt bli sosialarbeider så må være snill pike.. Derfor dreper jeg ikke så mye som det høres ut som...hehe ;)

4 kommentarer:

  1. Denne bloggen din er hysterisk morsomt Beate! Trenger jeg en latter vet jeg hvor jeg skal lete. Men skal si jeg ble litt skeptisk av morderplanene dine. Tør jeg å se deg i hvitøye mer tenkte jeg. Men bra det bare var hybelkaninene dine som dør. De fortjener det!!!!!!

    SvarSlett
  2. Chris har også blitt en fan av bloggen din! Skulle hilse fra han og si at han spesielt likte denne om mord;)

    SvarSlett
  3. ooooo takk for det flittige følger :D Godt noen reklamerer for meg ;)

    Hilse til han fra meg da ;)

    God helg frøken!

    SvarSlett
  4. hei og hopp:) oppdaga bloggen din nå,jeg;) morsomt!! forresten, kan godt være ditt alibi;) hehe. klem

    SvarSlett